Game Maker dışarıdan program veya klasör açma
Programları yürütme
Game Maker ayrıca harici programları başlatma imkanına de sahiptir. Bunun için iki işlev vardır: execute_program ve execute_ shell. Execute_program işlevi, muhtemelen bazı argümanlarla bir program başlatır. Programın bitmesini bekleyebilir (oyunu duraklatır) veya oyuna devam edebilirsiniz. Execute_shell işlevi bir dosya açar. Bu, bazı ilişkilendirmenin tanımlandığı herhangi bir dosya olabilir, örn. Bir html dosyası, bir kelime dosyası vb. Ya da bir program olabilir. Tamamlanmayı bekleyemez, böylece oyun devam eder.
execute_program (prog, arg, wait) Program prog'unu argümanlar arg ile yürütür. bekleme bitirmek için beklemek için olup olmadığını gösterir.
execute_shell (prog, arg) Kabuktaki programı (veya dosyayı) çalıştırır.
Oynatıcı tercihlerde güvenli modu ayarlarsa her iki işlev çalışmaz. Bunu salt okunur değişkeni kullanarak kontrol edebilirsiniz:
secure_mode * Oyunun güvenli modda çalışıp çalışmadığı.
Game Maker ayrıca harici programları başlatma imkanına de sahiptir. Bunun için iki işlev vardır: execute_program ve execute_ shell. Execute_program işlevi, muhtemelen bazı argümanlarla bir program başlatır. Programın bitmesini bekleyebilir (oyunu duraklatır) veya oyuna devam edebilirsiniz. Execute_shell işlevi bir dosya açar. Bu, bazı ilişkilendirmenin tanımlandığı herhangi bir dosya olabilir, örn. Bir html dosyası, bir kelime dosyası vb. Ya da bir program olabilir. Tamamlanmayı bekleyemez, böylece oyun devam eder.
execute_program (prog, arg, wait) Program prog'unu argümanlar arg ile yürütür. bekleme bitirmek için beklemek için olup olmadığını gösterir.
execute_shell (prog, arg) Kabuktaki programı (veya dosyayı) çalıştırır.
Oynatıcı tercihlerde güvenli modu ayarlarsa her iki işlev çalışmaz. Bunu salt okunur değişkeni kullanarak kontrol edebilirsiniz:
secure_mode * Oyunun güvenli modda çalışıp çalışmadığı.
No comments:
Post a Comment